Vacanțe de vis - Corfu Partea a II -a

        Am întârziat mult cu postarea asta, însă m-am lăsat purtatată de val cu alte produse pe care am vrut să vi le arăt și să le fac reviewuri. Am vrut să renunț la partea doi pentru că au trecut mai bine de 2 luni de când trebuia făcută însă locația a fost așa frumoasă încât merită cu vârf și îndesat chiar dacă este mai târziu decât e permis de blogosferă :P
       După cum vă spuneam în prima parte (click aici), a3a zi am avut traseul Corfu - Kanoni, Pontikonisi, Achillion și apoi Pelekas.

       1.În oraș - Corfu sunt două fortărețe mari care pot fi vizitate, denumite cum altfel decât Fortăreața Nouă (Neo Frourio) și Fortăreața Veche (Palaio Frourio). Fortăreața Veche este din epoca venețiană, construită pe o insulă artificială, delimitată de un canal peste care treci pe pod. Este imensă, am stat cel puțin o oră jumate să o vizităm toată, merită și numai pentru priveliștea superbă din vârf. Intrarea costă 4 euro.





  


     2. Fortăreaţa Veche se poate vedea, în capătul opus, din vârful locaţiei. Am vrut o vizităm însă am ocolit atât de mult găsim intrarea încât am decis nu mai ne ţin picioarele după o zi întreagă de plimbat. Se vizitează şi ea, de curând s-a deschis publicului.


      3.Apoi am mers în Kanoni unde am vizitat Mon Repos, o casă de vacanţă construită de un comisionar englez şi soţia lui corfiotă. Acum este deschisă pentru public, folosită în scopuri culturale. Proprietatea este imensă, îngrădită de un parc mare într-o parte şi de apă în cealaltă parte. Dacă nu vreţi intraţi înăuntru puteţi va plimbaţi nestigheriţi prin parc, intrarea e doar pentru casă şi costă 3 euro. Nu aveţi voie faceţi poze într-o singură camera, unde sunt expuse fotografii vechi ce depictează oraşul. Afară mai există şi un vechi teatru cu cabine de schimbat şi oglinzi pentru machiaj. Va arăt un colaj pentru sunt prea multe poze de pus.



       4. Chiar lângă Mon Repos sunt nişte ruine ale unor băi romane.


      5. Am mers pe urmă la Pontikonisi, unde am admirat mică biserică de pe ponton. De acolo puteţi lua o barcă până la biserica de pe insula, însă nu sunt mare fană biserici aşa am considerat una e de ajuns. Înăuntru este o capelă şi un magazin de suveniruri.



      6. Cel mai vestit loc din Corfu este Palatul Achillion, palat construit pentru împărăteasa Sissi a Austriei şi este închinat nimeni altuia decât lui Achile. Este cel mai scump vestigiu pe care l-am vizitat, am plătit 7 euro pentru intrare. Puteţi plăti 10 euro şi primiţi un ghid audio. De asemenea sunt tarife reduse pentru grupuri/studenţi etc. Este opulent şi frumos însă tot timpul aglomerat. Am avut noroc prindem un grup mare abia la sfârşitul turului, altfel fi avut poze numai cu măicuţe şi nu cu camerele.





      7. Ultima oprire a fost în Pelekas, la tronul lui Kaiser, unde ai o panoramă superbă asupra satului.


      8. La final mai arăt câteva poze din oraş, Corfu este perfect pentru pietoni, se poate vizita pe jos în mare parte, are 2 porturi, case vechi şi privelişti minunate. Terasele sunt scumpe, nu am plătit sub 10 euro pe 2 cola nicăieri, majoritatea îţi oferă wi-fi gratis, motiv pentru care ne-am şi oprit de câteva ori.


 
 
 


      Îmi pare rău dacă m-am lungit însă chiar şi aşa simt am făcut o mare defavoare locului, motiv pentru care invit vizitaţi pagina mea de facebook dacă vreţi vedeţi toate pozele. Noi ne-am îndrăgostit atât de tare de Grecia încât am făcut un efort financiar anul acesta şi am strâns bani mergem şi în toamnă în Rhodos. Dacă interesează alte informaţii despre Corfu let me know.
      Voi unde aţi fost în Grecia?





Etichete: