La ce produse nu poți renunta?

      În fiecare dimineață îmi aloc maxim 15 minute pentru machiaj. Înainte de muncă nu am prea mult timp la dispoziție pentru a face ceva "complicat". Ziua mea începe la 7 când mă trezesc, mă spăl pe față, pe dinți, mă îmbrac, încerc să arăt decent și fug pe ușă să prind mașina. Îmi ia aproxmativ o oră să ajung din Drumul Taberei în Piața Muncii, unde lucrez, și schimb 3 mijloace de transport ca să ajung la performanța asta, așa că vă dați seamă că ultima mea grijă e machiajul.
      De-a lungul timpului am creat un sistem cu mimimul de produse necesare ca să mă simt prezentabilă pe parcursul zilei.


      Poza este doar informativă însă întruchipează perfect cuantumul de produse pe care le folosesc: 
  1. Primer + fond de ten; În perioada asta alternez între Facefinty de la Max Factor și Nearly Naked de la Revlon. Îmi plac ambele la fel de mult, insă mă deranjează un pic Facefinity pentru că are un subton rozaliu, eu fiind neutru. Am scris despre Nearly Naked aici. Folosesc pentru aplicare Expert Face Brush de la Real Techniques iar din când în când dupe-ul după beauty blender, luat de pe e-bay.
  2. Pudra de la Rimmel- Stay Matte; nu e cea mai eficientă însă e ușor de transportat și e singura care nu arată urât reaplicată pe parcursul zilei. 
  3. Dacă peste primer, fond de ten și pudră mai sar când mă trezesc prea târziu sprâncenele sunt musai, nu ies din casă fără să mi le conturez chit că întârzii la muncă. Am trei metode prin care îmi conturez sprâncenele: cu creionul, cu fard sau cu Aqua Brow de la MUFE. O să fac o postare separată în care o să va arăt cum e cu fiecare din ele.
  4. Același lucru este valabil și pentru rimel. Sunt roșcată, am genele nepigmentate, fără el arăt că un albinos :)) Am două preferate în ultima vreme, ambele de la Maybelline: The Falsies și One By One
  5. La final aplic un ruj sau un lipgloss. Folosesc orice îmi pică în mână :)) 
     E haios când mă gândesc la faptul că înainte foloseam doar rimel și eram gata să ies pe ușă în 5 minute. Bineînțeles totul depinde și de chef, sunt zile în care aplic doar mascara și îmi conturez sprâncenele și am terminat; Acelea sunt zilele care îi plac cel mai mult lui Horia :))   
     Sunt curioasă voi fără ce nu puteți să ieșiți din casă? 

Etichete: