Sprancene a la Mirela

     Am fost inzestrata de la mama natura cu niste sprancene groase si decolorate. Cand am descoperit ca se pot "umple" ca sa iti incadreze cum trebuie chipul a fost un moment de "aleluia" ca intr-un cor de cantareti de gospel. Din pacate nici forma lor nu m-a ajutat foarte mult, pana sa inteleg ca trebuie sa te descurci cu ce poti le-am ciopartit si ciuntit de cate ori am avut ocazia.
     De vreo 2 luni le-am lasat au naturel din nou cu gandul de a face cumva sa le mai ingros si sa gasesc pe cineva care sa nu mi le injumatateasca iar. Norocul mi-a suras in forma unui articol citit pe blogul Mirelei unde am vazut cat de bine se pricepe la stilizat sprancene.
     Luni am fost si m-am lasat pe mana ei care apropo, este foarte usoara si priceputa. Eu sunt tipul de plangareata, adica imi curg ochii din cauza durerii cand mi se smulg firele de par. Nu am reusit performanta de a nu simti chiar nimic insa nu am suferit ca in alte dati cand trebuia sa le opresc de cel putin 2-3 ori ca sa imi sterg lacrimile. Cu ocazia asta am incercat si mult doritul Aqua Brow care m-a convins instant ca trebuie sa fie al meu.

 

     Articolul Mirelei vorbeste despre stilizarea sprancenelor de catre un make-up artist si ce inseamna ca proces si costuri. Alegerea este una personala in fond, nu e musai sa impartasiti aceeasi viziune insa uneori e necesar ceva in plus pentru a fi multumit. Eu sunt genul de om care ar da niste banuti in plus daca as fi multumita de rezultat. Iar in cazul asta am fost.
     Am sprancenele mai frumoase decat le-am avut vreodata, de grosimea dorita, fara goluri, fara ciunteli si alte greseli. Dupa incercari esuate de a explica un lucru simplu ma bucur ca macar o data nu a trebuit sa spun nimic iar rezultatul a fost unul pozitiv.

 


 









      De azi ma alatur si eu trendului more is less, daca tot nu am spatiu de manevra (ochi mici) ma concentrez pe alte aspecte care sa ma puna in evidenta si anume sprancene bine definite. A fost mereu un of al meu, nevoia de a imi defini caracteristicile care la o roscata sunt estompate din cauza lipsei de pigment. Sprancenele sunt un pas peste care nu sar niciodata si care imi este indispensabil. Am ras intotdeauna ca, desi nu am nicio problema majora cu care se confrunta multi (acnee, matreata, etc) sunt mici dificultati care imi fac viata mai putin usoara, asta fiind una din ele.
      O recomand din suflet pe Mirela careia i-am si admirat colectia de palete Atelier la care visez si eu de ceva vreme dar al carui pret nu le pot justifica din perspectiva unei entuziaste incepatoare in alte machiajului.


  Stilizat sprancene : 50 RON
  Intretinere : 30 RON
 Abonament intretinere 4 sedinte (100 RON)


     

Etichete: