Revlon - Nearly Naked

 

     Fondul acesta de ten a aparut bineinteles cu vreo 2-3 luni inainte sa apara si la noi in SUA si a impanzit reviewurile tuturor youtuberilor pe care ii urmaream eu. Mi l-am dorit foarte mult si mi-a cauzat o gramada de batai de cap. Am rugat o prietena din Anglia sa mi-l trimita si asteptam cu nerabdare sa imi vina avizul de la posta. Dupa o luna jumatate am renuntat la idee si m-am resemnat, coletul meu e pierdut in neant, probabil a intrat in buzunarele unei functionare prost platita care s-a gandit ca daca o duce ea rau trebuie sa sufere si altii. Mi-a parut foarte rau si pentru efortul facut de prietena mea care fusese atat de draguta; pe langa faptul ca nu mi-a luat nici un ban imi cumparase surpriza si pudra din gama. Dupa 2 luni a aparut si pe site-ul e-cosmetic si l- am comandat de acolo. Am platit 54 ron plus transport.
     Culoarea mi-am ales-o pe neve. Am cautat reviewuri si comparatii cu nuanta mea 180 sand beige de la Colorstay si cand m-am hotarat la 130 Shell am pus-o tot pe prietena mea sa verifice daca sunt cat de cat asemanatoare. Am avut noroc, este fix nuanta mea, mi se potriveste chiar mai bine decat 180 sand beige care are un subton mai rozaliu.
     130 Shell cred eu ca are un subton neutru, inclina un pic inspre galben, parca este facuta pentru tenul meu.


     Pentru ca am un ten gras mi-a fost frica sa nu fie genul de fond de ten care sa dispara la sfarsitul zilei de pe fata insa nu a fost cazul. Desi luceste destul de repede, cam in 2 ore, nu ma trezesc cu fata golasa si nu curge nici in conditii extreme de canicula. Chiar azi l-am folosit (38 grade) si am murdarit discheta demachianta bine de tot cand am ajuns acasa. Cu toate astea nu imi pateaza pensulele ca fratele sau Colorstay, un plus mare mai ales ca nu imi spal F80-ul chiar dupa fiecare folosire.
     Nu se transfera pe telefon - mare bonus pentru mine fiind posesoarea unui ecran de 5.5 inci care imi acopera mai mult de jumate din fata. Nici husele mele colorate nu sufera din cauza murdariei  fapt ce ma bucura mult pentru ca sunt destul de dificil de curatat.
     Nearly Naked este fidel denumirii, nu imi incarca tenul, nu arata prafos, nu se vede ca o tencuiala, se camufleaza bine pe fata si devine parte integranta din piele. Eu personal nu am nevoie de o acoperire mare, nici nu imi doresc asta desi am porii mari. Din pacate nu reuseste sa mi-i acopere definitiv pe toti, insa ii micsoreaza considerabil. In general pot sa aplic si un al doilea strat si tot arata natural, e buildable.
     Daca as avea ceva sa ii reprosez este ca nu reuseste sa ascunda imperfectiunile. Am avut un cos destul de maricel pe obraz caruia nu i-a facut deloc fata, dupa o vreme reusind sa iasa la iveala. Ma numar insa printre norocoasele care nu au de-a face cu monstruleti decat foarte rar si nu ma deranjeaza. Daca stiti ca aveti genul asta de probleme ar fi indicat sa il testati inainte.
     Ma bucura foarte mult lipsa ingredientului problema din Colostay si anume alcoolul/alcool denat. si se vede diferenta intre ele. Nearly Naked nu oxideaza si se blenduieste usor, nu e nevoie sa te grabesti ca la Colostay care se fixeaza instant pe ten. 
     Ce ma incanta cel mai mult este efectul subtil dewy pe care il ofera fara sa ma faca sa arat ca un bec. Mereu se recomanda pentru tenul gras un fond de ten cu efect matifiant lucru care nu imi face prea mare placere, ma face sa par mai in varsta si imi ofera un aspect tern si obosit.
     Pot spune cu mana pe inima ca este cel mai bun fond de ten incercat de mine pana acum si nu m-as fi asteptat sa spun asta despre un produs semi ieftin, accesibil, care nu este in mod special destinat tenului gras. Am asteptat cam 4 luni pana sa il declar preferatul meu pentru ca m-am mai entuziasmat si in trecut degeaba.
      Desi nu are pompita (iar) am devenit experta in dozare si nu ma mai deranjeaza lipsa ei. Cantitatea este cea standard de 30 ml si are factor de protectie 20.
    Merita incercat, eu il consider mai bun decat predecesorii lui. Voi l-ati incercat? Gasiti alte reviewuri  pe blogul Georgianei si al Darei.


Etichete: ,