Review Spray Termoprotector TRESemme

  


     Am obiceiul prost sa las reviewurile pentru produsele mele preferate ultimele. Spray-ul termoprotector de la TRESemme este in arsenalul meu de aproape un an de cand am facut rost de el. Din pacate nu mai tin minte exact de cand il am insa cu siguranta l-am folosit cel putin 7-8 luni destul de regulat, dupa fiecare spalare la cap, lucru ce se intampla o data la 2 zile.
       Ce am observat este ca produsele TRESemme au culori diferite in functie de tara/zona in care sunt vandute asa ca daca gasiti pe vreun site spray-ul si va intrebati daca este acelasi, da este.
        Lucrul cel mai important la produsele de genul asta care protejeaza impotriva deteriorarii parului cauzate de uneltele pe care le folosim in stilizarea coamei sunt si cele mai greu de dovedit in primul rand pentru ca nu exista un mod de a masura gradul de degradare si in al doilea rand pentru ca oricat de bun ar fi nimic nu te protejeaza cand exagerezi cu agasarea ei.
      Insa bazat pe experienta mea de pana acum ma declar multumita de felul in care imi lasa parul dupa ce il aplic si de starea lui dupa lungi chinuri cu placa de intins. Placa este nelipsita dupa ce ma spal asa ca de cel putin 2-3 ori pe saptamana imi supun firul la temperaturi de 190-210 grade. 
      Faptul ca nu contine alcool in compozitie este ce ma incanta cel mai mult si se vede  lipsa lui mult. Comparat cu cel de la Gerovital pe care l-am avut inainte este mana cereasca. Nu imi usuca pleata, miroase frumos si sincer imi doresc sa nu fie placebo insa chiar imi inmoaie putin firul de par, e mai usor de manevrat si aluneca frumos cand il intind. Probabil de la glicerina care se afla printre ingrediente. Mai contine si o forma de vitamina E insa in cantitati destul de reduse ca sa cred ca poate face vreun bine.
      Miroase relativ frumos insa nu persista decat putin timp, in cazul meu il estompeaza mirosul serului CHI.
        Are si un sistem de inchidere, pentru cand calatoriti, ca sa nu se verse in geanta/geamantan. E destul de simplu, apesi butonul si se blocheaza; il prefer clasicului rotit de capac care se multe ori se blocheaza sau nu merge :



     Se pulverizeaza uniform pe par, se disperseaza pe o portiune destul de mare, fara sa ude excesiv firul. Singura mica problema este ca nu iese mereu din prima, uneori trebuie sa apas de 2-3 ori, dar nu ma deranjeaza pentru ca nu afecteaza felul in care iese produsul in final. Cel mai bine merge aplicat pe parul semiud; dupa ce ma spal si scap de excesul de apa, imi pun un prosop, il las sa se usuce 5-10 minute si apoi folosesc spray-ul.
      Are 300 ml, pretul nu il stiu exact, eu l-am luat mereu la oferta, valabilitate un an. Exista un site de unde il puteti cumpara : http://www.cosmeticepenet.com/ro/ insa nu am comandat niciodata de acolo ca sa imi dau cu parerea despre serviciile si calitatea produselor; din cate stiu eu inca nu se gaseste in alta parte in Romania.
     Considerand faptul ca de un an de zile nu am avut nevoie sa ma tund pe motiv de varfuri despicate si folosesc placa destul de des cred ca este un produs care merita cumparat. Ce-i drept nu ma vopsesc si alte produse daunatoare nu imi ating parul.
    

     In concluzie spray-ul termoprotector de la TRESemme e printre preferatele mele, il voi cumpara din nou cand se termina, consider ca e efecient si merita cel putin incercat o data.

      Va las cu un motan care are o placere nebuna sa imi roada betisoarele :))

Etichete: , ,