Blogger meeting

Nu o sa va plictisesc prea tare, va invit sa cititi mai pe larg despre intalnirea de sambata pe blog la frumoasele domnisoare alaturi de care am petrecut o dupa masa minunata Stela, Adiana si Georgiana
Vrea doar sa le ofer inca o data multumirile mele sincere celor trei fete care s-au dat peste cap pentru a organiza totul, Ioana, Cristina si Larisa cat si celor care ne-au gazduit in frumoasa locatie Caffe Tabiet. Servirea a fost impecabila, primirea pe masura si surprizele la fel de minunate ca atmosfera pe care au reusit sa o creeze.


Cupcake-urile au fost pe sufletul meu, de curand am descoperit o pasiune pentru a le face la randul meu. Preferata mea a fost cea cu lamaie, Dana de la Sunt o Dulce primeste un Best Cupcake in Bucharest award de la mine.



In spiritul viitoarelor sarbatori au venit decoratiunile de la Petalia care au fost o completare minunata in camera mea deja festiva.


Mii de multumiri si sponsorilor :
Caffe Tabiet, Sephora, Topline, Essence, Melkior, Deborah, Yves Rocher, Boots, L'Occitane, Max Factor, Family Care, Lush, CHI, Biosilk, Bruno Vassari, Sunt o dulce si Petalia
 Ma bucur mult ca am apucat sa cunosc niste fete deosebite, sa aflu mai multe despre persoanele din spatele blogurilor si sa revad cateva fete dragi mie..Diana, data viitoare tot langa tine o sa aterizez:))
 Va pup pe toate si abia astept o noua intalnire. 
(surse foto : Diana Rosu, Jully Bucovanu, Georgiana )

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,