Aslavital- gama cu complex de argila si goji

Din cand in cand ma apuca sindromul cumparaturilor impulsive si iau de pe raft produse despre care nu m-am documentat in prealabil.
Pentru ca imi doream un alt produs de curatare a tenului decat ce tot folosisem am ales Aslavital pentru ca imi plac produsele Farmec. Stiu ca s-a scris destul in blogosfera despre produsele de la ei cu complex de goji si argila, eu acum am avut curiozitatea sa le incerc.



Intre timp am facut o mini colectie de care nu m-am mai despartit. Am cumparat si demachiantul pentru ochi si cel pentru ten dupa ce am constatat ca nu detineam asa ceva.

Prima mea impresie : le iubesc...iar dupa 3 luni de folosire zilnica ma declar multumita suta la suta de algerea mea, fie ea si  fortuita cum a fost.

Sa le luam pe rand.

Crema pentru curatarea fetei


Emulsie demachianta revitalizanta



Demachiant instant ochi si buze
 

Efectul lor hidratant se datoreaza ingredientelor din compozitie ca glicerina,dar nu o sa va plictisesc cu detalii, stiu ca multe nu sunt pasionate de subiectul acesta. Sunt niste produse destinate tenului sensibil, nu contin decat cateva ingrediente care ar putea fi evitate, insa nimic alarmant.

Concluzie : uneori merge si cu impulsuri. Tenul meu se intelege de minune cu ele, o sa fie un caz clar de recumparare si pe viitor.

Va urez o seara buna si un weekend prelungit pe masura.

Etichete: , , , , ,