Rozin D Photography sau cum sa strici o amintire






Aceasta va fi o postare diferita, fara legaturi prea mari cu domeniul de beauty. Am ales sa scriu asta pentru ca datorita internetului poti face alegeri mult mai bune pentru ca poti gasi reviewuri, pareri ale unori oameni despre produse si servicii pe baza carora poti sa restrangi numarul mare de optiuni disponibile.
Din start imi recunosc propria mea vina si anume aceea de a nu insista mai mult, de a nu pune mai multe intrebari, de a nu cauta si alte optiuni si in final de a nu comenta rezultatul. 
Acum doi ani, cand ne-am decis sa ne casatorim, eu si Horia ne-am apucat bineinteles de planificarii nuntii. Si eu si el suntem persoane mai mult pasive, nu ne-am agitat foarte mult...stiu, este un eveniment unic in viata unei persoane, trebuie sa fie perfect pentru majoritatea fetelor insa ideea unei petreceri fastuoase nu m-a incantat asa de mult pe cat eram de fericita de simbolismul pe care il avea casatoria in sine, de iubire eterna intre mine si Horia. 
Amandoi suntem primii din cercul nostru de prieteni care se casatoresc, asa ca nu am avut nicio experienta anterioara din care sa ne inspiram.

Trecand peste toate celelalte pregatiri necesare vreau sa va vorbesc despre alegerea fotografilor/cameramanilor.
Am fost la targul de nunti din cadrul hotelului Marriott. Din zecile de oferte primite ne-am decis pentru cea de la Rozin D Photography. Ne-a placut prezentarea facuta de ei la standul de la targ si am stabilit o intalnire.
"Studioul" (care era o garsoniera) lor a fost extraordinar de greu de gasit, persoana cu care am vorbit la telefon ne-a oferit niste indicatii proaste iar cand am ajuns acolo nu mai raspundea le telefon. Stateam si ne uitam ca prostii unu la altul si nu intelegeam de ce nu mai raspunde, desi cu 5 minute inainte discutasem cu el.
In fine, domnul Rozin a fost cel care ne-a intampinat si ne-a prezentat oferta, impreuna cu portofoliul lui.
Nu mai tin minte exact oferta, nu o mai gasesc nici pe site dar aproximativ era 1500 ron pentru un fotograf si un cameraman prezenti pe durata evenimentului, un numar anume de fotografii, prelucrate anterior (nu mai stiu exact cate, insa mi s-au parut destule), un clipulet cu imagini de pe durata nuntii, o sedinta foto privata cu mirii , nasii, parintii etc, film de 3 ore si dvd-uri printate.

Problema cu telefonul a persistat pana in ziua dinaintea nuntii cand a trebuit sa sun de 15 ori pentru a le spune ora si locatia unde trebuiau sa vina. Le-am comunicat asta, au zis bine, am inchis.
Cam asta a fost toata comunicarea, o atitudine in general dezinteresata, flegmatica si fara prea multe informatii. 
Surpriza cea mai mare a fost cand ne-am trezit la nunta cu doi pusti, un baiat si o fata de 19 respectiv 20 de ani in locul a cine credeam ca o sa fie. Mna zic, or fi mai multi, normal, nu ai cum sa faci fata sezonului de nunti cu 2 persoane.
Din start s-a observat aceeasi atitudine plictisita, fata care se ocupa de poze abia a scos 3 cuvinte toata seara, trebuia impinsa de la spate sa faca poze si in general statea undeva in fundal stingherita.
Baiatul a fost mai vesel, a filmat toata seara, s-a chinuit, a dat cateva indicatii dar degeaba daca editarea i-a redus munca spre zero la final.
Pozele au iesit pe masura, niste imagini de amator, unghiuri nefavorabile, persoane cu spatele, PRELUCRARE ZERO. Sincer, pot sa prelucrez in paint mai bine decat au facut-o ei. Dovada suprema se regaseste intr-o poza in care sunt cu spatele (90% din ele sunt cu spatele oricum). Fix in ziua nuntii imi aparuse un cos pe spate si i-am rugat sa il editeze la final. Editatul a constat in a pune un patrat mare de blur pe spate care se vede din spatiu .. pe maxim 1% din pozele in care mi se vede cosul.

Clipuletul cu imagini este o gluma sincer, am editat in movie maker proiecte mai complexe de atat. Pe dvd-urile printate scrie Alexandra si Alexandru (al doilea nume al lui Horia) iar melodia de fundal este banala tema muzicala din Anastasia. Nu ne-a intrebat nimeni daca avem preferinte de vreun fel in materie de muzica de pe dvd sau de poza printata, nici nu mai vorbesc de nume.

Nu am avut timp pentru sedinta aceea privata pentru ca am facut cununia in aceeasi zi cu ceremonia religioasa, insa am trecut peste pentru ca nu era vina nimanui. Rozin D a insistat insa sa imi ofere o sesiune de "Trash the Dress" ulterioara in schimbul celei pierdute din ziua nuntii. Am acceptat si am platit inca 100 ron in plus pentru ea.

Credeti ca am beneficiat de ea? Nu. Aceeasi problema cu raspunsul la telefon.

Fotografiile de la nunti dureaza in general mult pana sunt gata, insa 2 luni mi s-a parut exagerat pentru ca nu s-a printat nimic pe coala foto iar rezultatul final s-a vazut clar ca nu a durat mai mult de o zi. Delete la pozele nasoale si copiat pe un CD stiu si eu sa fac.

Ca o paranteza, fotografii de la primarie care ne-au facut poze la cununia civila au scos poze de 1000 de ori mai frumoase, fara repetari, le-au iesit din prima si ni le-au si scos pe coala foto in 10 minute (vreo 30 de poze).

2 luni a durat sa primim pozele..pentru filmulet am mai asteptat inca 2-3 saptamani, la fel, degeaba , pentru ca editarea lasa complet de dorit..plus o gramada de momente frumoase care lipsesc din filmare.

(Rectificare - a durat o luna si 10 zile ca sa primesc pozele oribile, 2 luni am asteptat filmul.)

Ca o concluzie :

Nu stiu cum sunt ceilalti fotografi care lucreaza la Rozin D insa sper ca sunt mult mai buni decat ce am primit eu.

Dupa cum am zis la inceput, am partea mea de vina insa asta nu scuza sub nicio forma rezultatul final, pozele care ar fi trebuit sa imi aduca aminte cu placere de ziua aceea.
De aceea am scris despre ei, pentru cei care au mai multa minte ca mine si se documenteaza inainte.
Sfatul meu, nu dati banii pe Rozin D.

Pozele in continuare...(pic heavy)
Precizare : calitatea pozelor updatate pe blog nu reflecta numarul real de megapixeli..sunt poze redimensionate si uploadate pe un site




 A se observa toaleta din fundal






Multi oameni cu spatele




Eu cu spatele


Si exemplu de poze facute de cei de la starea civila:



Later edit : Testimoniu pentru caracterul unui prestator de servicii pentru cea mai frumoasa zi din viata unui cuplu; De cand am scris postarea asta, am fost amenintata, jignita, facuta minicinoasa si "promovata" drept o persoana care vrea sa profite dupa urma nemaipomenitei faime a firmei care mi-a distrus amintirile.

Initial am primit asta :




"Rozin D Photography


ATENTIE! ANUNT IMPORTANT!
Dragii nostri,
Cu parere de rau, va informam ca a aparut o dezinformare
crunta cu privire la calitatea serviciilor oferite de compania Rozin D.
Photography.

Pe site-ul http://makeupredspot.blogspot.... au fost postate fotografii si comentarii pe care le
consideram denigratoare pentru imaginea firmei noastre si pentru calitatea
serviciilor pe care vi le oferim, servicii apreciate de mii de client din tara
si din strainatate.

ACESTEA NU SUNT FOTOGRAFII ROZIN D PHOTOGRAPHY!!!!!
Acele fotografii nu apartin si nu au fost realizate de
niciun membru al echipei Rozin D Photography.

Compania noastra a initiat déjà demersurile pentru
actionarea in justitie a dnei Alexandra Rotaru , cea care a publicat fotografiile pe
site-ul personal, mentionand, inclusiv in comentarii, ca apartin firmei
noastre.

Ne cerem scuze pentru neplacerea creata!
Calitatea serviciilor oferite de Rozin D Photography
poate fi verificata pe site-ul nostru www.rozin.ro, pe Facebook https://www.facebook.com/Rozin..., sau la sediul firmei noastre din Bucuresti."


Apoi, intr-un moment de proasta inspiratie domnii de la Rozin s-au gandit sa imi faca putina publicitate directa pe prima pagina a site-ului lor!! Da, cu link direct catre postarea mea.
Ulterior am primit cateva comentarii sub alte nume, dar care au aclelasi IP cu al domnului mare fotograf (click pe poza pentru a o vedea mai clar)  :


Cand au vazut ca nu merge nici asa au scos publicitatea gratuita de pe site (app multumesc, este cea mai citita postare de pe blogul meu cu peste 2500 de vizitari) si au trecut la jigniri :




"Rozin Dragusin in reply to Vasi 


Hai fata, ca sunteti asa de amuzante/amuzanti.
Horia Rotaru a asemnat contractul cu firma Closer Look Media Production, la care eu Rozin Dragusin eram angajat. Citeste mai bine contractul.
Daca erau ceva probleme cu fotografiile imi reprosati atunci. Nu?
Despre genericul video postat ce sa mai zic, este realizat in FinalCut si acum doi ani era cea mai evoluat grafica.
Ce rost au aceste acuze mincinoase, daca tot nu vreti sa obtineti ceva banuti?
Ati spus, tu si sotul tau Horia Rotaru ca v-am predat pozele dupa doua luni, se poate verifica pe facebook-ul tau ca ai postat pozele de la nunta dupa o luna si 10 zile. Daca vreti sa faceti rau aici nu merege, oamenii care au coloana vertebrala nu asteapta pareri de pe internet si mai ales nu de la o blog-arita care doar asta stie sa faca, sa barfeasca si sa minta ca sa scoata CEVA.
De la mine o sa-ti iasa un herpes, Bani, NU!!! "


Observati cum isi raspunde singur la comentarii pe blog. Opa, deci exista contract acum, nu ma mai da in judecata pentru ca am mintit, am fost doar dusa in eroare de faptul ca am fost la targ si standul era ROZIN D, filmuletul e facut de ROZIN D, insa proasta de mine tocmai la contract nu m-am uitat ca am semnat cu o alta firma, Closer Look MP care culmea era administrata de distinsa doamna Dragusin: http://www.profitromania.ro/firma/closer-look-media-production/despre-noi/
Si acum surpriza cea mai mare:  Closer Look Media Production este in faliment din 2008. Cum am semnat eu un contract in 2010 cu o firma inexistenta? Exista dosare pe rol la tribunal cu somatii de plata catre CLMP de catre diferiti debitori.
http://www.urbaniulian.ro/2008/11/25/sc-closer-look-media-production-srl-somata-sa-plateasca-o-datorie-de-3088988-ron/

Dupa ce s-a descoperit si mincina asta cei de la Rozin D s-au gandit ca mai bine posteaza linkuri de promovare pe blogul meu. Le-am sters bineinteles.

Daca la inceput mi-a parut oarecum rau ca am scris postarea asta insa ulterior dupa toate porcariile pe care le-au facut le urez din tot sufletul faliment placut si cu a2a si a3a si a 4a firma pe care si-o vor deschide.
Aveti grija cand semnati contracte, in special cu domnul Rozin Dragusin.

Later edit 22.02.2014

Drept urmare a faptului ca am avut blogul inchis si nu a mai avut nimeni acces la postare defaimatoare singura dovada a incompetentei lor a ramas filmuletul de pe youtube care apare la cautatea numelui Rozin D pe google. Si pentru ca urmeaza targul de nunti acum in februarie ce s-au gandit domnii sa faca? Sa il raporteze ca sa fie dat jos.






Etichete: , , ,