Leapsa : A to Z things

Am vazut o leapsa tare draguta la Dee si am zburdat de fericire. Azi sunt lenesa, am chef de scris zero, se apropie concediul si sunt cu capul pe plaja inca de acum.
 Maine o sa va povestesc despre cum am scapat eu de acnee, dar azi am chef de poezie.
Cu ce m-am trezit eu in cap azi :

"Eu stiu c-ai sa ma-nseli chiar mâine...
Dar fiindca azi mi te dai toata,
Am sa te iert -
E vechi pacatul
Si nu esti prima vinovata!..."
   -Ion Minulescu - Celei care minte


A
Age : 24 ani.
Allergic: Niciuna cunoscuta, insa imi curge nasul si stranut 2 ore incontinuu daca folosesc spray cu talc/pudra.
Animal: :)) 2 motani, 4 caini si vreo 30 de pestisori.
Actors: Ryan Gosling, Meryl Streep, Glenn Close.
B
Birthday/Birthplace: 28.06.1988, Bucuresti.
Best Friends: Sunt norocoasa posesoare a 5 bff-uri cu inca una in devenire :D
Body Part on opposite sex: Mainile si ochii.
Best Feeling in the world: Pe un sezlong, la malul marii, intr-o zi de septembrie, cu Horia langa mine.
Best weather: London style. Iubesc ploaia.
Been in Love: Da.
Been on stage?: Nu.
Believe in yourself: Pe principiul nu, dar cand ii vad pe altii parca da.
Believe in life on other planets: Da, si daca sunt vor invada America :)).
Believe in miracles:  Mneah, poate doar in lucuri pe care mintea umana inca nu le poate intelege.
Believe in magic: Nu, dar as vrea. Mi-ar placea sa am abilitatea de a oferi inteligenta .
Believe in God: Cred pentru ca asa mi s-a insuflat de mica, insa nu cred in necesitatea bisericii.
Believe in Satan: Cred in vorba : cel mai mare dusman al omului este el insusi.
Believe in Santa: Am crezut pana mi-a fost spulberata de catre prietena mea Cristiana, care mi-a aratat unde ii ascunde mama ei cadourile.(thanks a lot :)) )
Believe in Ghosts/spirits: Imi pare rau Dean, Sam, dar nu :)).
Believe in Evolution: A  fost o data ca niciodata. Omul regreseaza mai degraba.
C
Candy: Unde, cand, cate? O_o . Intra la capitolul 12 kile mai tarziu nu ne mai iubim :)).
Color: Fuchsia. Da. Am zis.
Cried in school: Din cauza scolii. Diriginta i-a zis mamei in clasa a a5a ca stau prea mult timp in oglinda si mama m-a tuns scurt. I cried and I cursed. And I cried some more.
Chocolate/Vanilla: Vanilie.
Chinese/Mexican: Mexicana.Calienteee.
Cake or pie: Cake.
Countries to visit: Tarile nordice.
D
Day or Night: Ziua, da' sa fie mai lunga.
Danced: Am crezut ca sunt o dansatoare decenta pana la aerobic unde am realizat ca ritmul ma uraste:)).
Danced in the rain?:  Imi place ploaia cand sunt uscata:)) Asa ca nu, doar am alergat.
Danced in the middle of the street: Drum de tara se pune?:))
E
Eggs: Yup yup yup..
Eyes: Caprui inchis.
Everyone has: Un loc in lume. E loc pentru toata lumea, nu va mai certati!
Ever failed a class?: Nu.
F
First crush: Eh, cine poate sa ii numere?:))
Full name: Alexandra Rotaru. Fosta Topor. Fosta Zidaru de famile=))
First thought waking up: Iar plange motanul, ma duc sa il umflu de bobite:))
Food: Cartofi prajiti toata viata. Dar nu :(
Fruits: Mango.
G
Greatest Fear: Mediocritatea.
Giver or taker: Giver si inca unul fraier:)).
Gum: tic tac. 
Good luck charms: Aparent eu insami, am un noroc chior cateodata:))
H
Hair color: Roscata.
Height: 1,69.
Happy: Pe majoritatea planurilor, da.
How do you want to die: Quick and painless.
Hate: Acum ceva ani as fi raspuns cu o lista intreaga, insa acum nu prea mai dau importanta multor lucruri  asa ca rar ajung in starea asta:D.
(In guys/girls)
Ochii: Fericiti.
Hair Colour: Mai degraba inchis, insa nu  zic nu nici la blonzi.
Height: Tall, tall tall..record personal : 1.98.
Clothing Style: Decent.
Characteristics: Amuzant, cu bun simt si bunatate.

I
Ice cream: Vanilie cu caramel. La dozator.
Instrument: Chitara electrica
J
Jewerly: Bratari.
K
Kids: Nu, dar nu se stie niciodata.
Keep a journal?: De cand mi l-a citit mama pe cel din clasa a-4-a, nu:))
L
Love: Sotul, familia, prietenii si animalutele .
Letter: Inca mai am unele.
Love at first sight: Mai degraba atractie la prima vedere, dragostea e prea complexa ca sa se limiteze la asa ceva.
M
Milk flavour: Eu si laptele = love.
Movie: Actiune. Die Hard fan forever:))
Marriage: Nu m-am asteptat niciodata sa vreau sa ma casatoresc, mai ales la 21 de ani dar nu e dupa cum vrei ci dupa cum se nimereste:)).
McD's or KFC: MC
N
Number of Piercings: Unul .
Number: De telefon??:))
Nickname: Toppy.
O
One wish: N-as profita de ea.
P
Place you'd like to live: Oriunde. Nu conteaza unde sunt, ci cu cine.
Pepsi/Coke: Pepsi Twist Lemon.
Q
Questionnaires: Bring it on.
R
Reason to cry: Ah, plang si la reclame  si la filme si la tot. Dar de cele mai multe ori de nervi :))
Roll your tongue in a circle?:  Nope.
S
Song:  Deep Purple - Soldier of fortune
Shoe size: 39
Slept outside: Da. 
Shower daily? Da.
Sing well?: Nu se sparg geamuri cand fredonez, insa nu vrei sa stai langa mine:))
Scientist need to invent: Pomul cu bani:)).
T
Time for bed: Cand mi-e somn, normal. 
Thunderstorms: Le iubesc!.
Touch your tongue to your nose? Da' ce sunt Gene Simmons ?:)).
U
Understanding: Da, live and let be.
V
Vegetable you hate: Nu atat legume cat frunze : spanac, loboda, stevie, urzici.
Vegetable you love: Morocov.
W
Weakness: Cedez prea usor.
When you grow up: Nu vreau sa fac asta ;)).
Who makes you laugh the most: Cu riscul de a suna cliseu, dar in general e sotul meu.
Worst feeling: Moartea bunicii mele.
Where do we go when we die?: Nicaieri sper.
Walk with a book on your head?: Nope .
X
X-Rays: Uhm, ce?.
Y
Year it is now: 2012 .
Z
Zoo animal: Leu si tigru .
Zodiac sign: Rac.
Leapsa se duce mai departe catre A beauty tale, Gold and Silver Sparkles, Classy and pink, Descude, Andreea's Land, Dia, It's Friday Somewhere, Federova si oricui mai vrea sa il faca.

"The Kooks-Seaside" 
Va puuup

Etichete: