Dezamagirea OASAP

Dupa cum ati observat in ultima vreme, OASAP a impanzit postarile din blogosfera.
Principiul in sine e bun, eu iti trimit tie produse, tu faci postari cu ele si lumea cumpara de la mine dupa aia pentru ca le-a placut ce a vazut la tine pe blog.
Produsele sunt mediocre cel mult, daca ai noroc poti insa sa dai peste ceva frumos si oarecum de calitate.
Eu nu am avut norocul asta. Desi eram in dubii dupa prima oara daca sa mai continui colaborarea cu ei acum sunt convinsa ca nu ne intelegem si nu merita sa imi bat capul.

Prima comanda a fost o bluza pe care vi-am aratat-o in postarea asta. Bluza a fost ok, maieul cu care a venit in schimb mi-a fost prea mic si era urat. Marimea era universala, deci nu aveam cum sa imi aleg eu.
Coletul mi-a venit in vreo luna si un pic, mult mai tarziu decat am vazut la alte fete.
Peste vreo 2 luni am vazut ca am 7 dolari in cont, primiti pentru ca am recomandat o alta bloggerita pentru programul de afiliere, pe care au acceptat-o.
Zic bun, ii cheltui. Cand am facut comanda insa nu m-a lasat sa folosesc banii pe motiv ca trebuie sa imi reincarce ei creditul pentru a putea utiliza banii. Le-am dat mail si le-am spus ca nu mi se pare normal. Engleza lor este execrabila, persoana care mi-a raspuns nu a inteles nimic din ce am zis eu si mi s-a raspuns ca "nu se stie de ce nu s-a reinnoit creditul si ca probabil nu am facut postarea". HA.
I-am zis sa se uite in cont ca e linkul acolo.
Peste 2 zile m-am trezit cu bani in cont, fara nicio explicatie.
Am dat alta comanda si peste 3 saptamani mi-a venit geanta pe care o luasem.
Dezamagire totala..alta culoare, material prost, finisaj urat.
Zic mnah, macar nu am dat bani pe ea.
Apoi peste o saptamana primesc mail de la ei ca imi suspenda contul pentru ca : si imi insira 5 motive generale, ba ca nu am banner-ul lor, ba ca nu mai e valid blogul ba ca "altceva". :)). Ca regula generala postarea se face la maxim 2 saptamani dupa ce o primesti, deci eu nici nu apucasem.
Monitorizarea afilierii mele a fost zero. 



Manerele sunt prost vopsite, pe unele portiuni se vede materialul alb.

Inelele de la maner sunt deja innegrite ca dupa o purtare de durata.

 Fermoarul a disparut la 30 de minute dupa ce am folosit-o prima oara. Am coborat din tramvai, am deschis geanta ca sa imi scot cartela de ratb sa o reincarc si cand am vrut sa o inchid din nou nu mai era cheita:))

Geanta este vopsita, se vede de la o posta.

Nu e nasoala, insa nu as fi dat 31 de dolari pe ea. Daca as fi dat cred ca as fi fost foarte suparata.

Nu denigrez OASAP-ul, am vazut fete care au avut o colaborare ok cu ei, si-au comandat articole dragute, doar ca relatia mea cu ei a fost defectuoasa inca de la inceput si confuza.

Later edit

Am primit de la Florentina un site unde geanta asta se vinde cu 12 dolari. Click aici.

Va invit sa cititi comentariile de la postare pentru ca sunt multe fete cu experiente si mai neplacute ca ale mele.
Va urez o zi frumoasa.

Etichete: