Review Lush Balsam pentru par, vegan Jungle

Acum trei luni am primit de la Lush un sampon si un balsam pentru a le testa.
Azi va voi vorbi despre balsam, este preferatul meu si cel cu care m-am inteles cel mai bine.
Imi cer scuze, am uitat complet sa ii fac poze cand l-am primit iar acum e consumat 3 sferturi si nu arata nemaipomenit.
O sa va pun o poza de pe un alt blog, este exact ca acolo.



Dupa cum vedeti este un balsam solid. Trebuie sa recunosc am fost sceptica la inceput, e prima oara cand incerc asa ceva.
Primele aplicari au fost ca intr-un film cu Dumb and Dumber, amandoi fiind eu. Balsamul a venit intr-un "recipient" de plastic pe care eu nu l-am observat decat tarziu, cand a inceput sa se consume partea neacoperita :)). Si asa l-am folosit eu cu chiu cu vai si nu intelegeam de ce nu vrea sa se intinda pe par:)).

Dupa ce m-am desteptat am avut o revelatie : e cel mai bun balsam folosit de mine pana acum.

Cum se aplica? 

La fel ca balsamurile normale se foloseste doar pe lungul firului, niciodata la radacina. Dupa ce ma spal cu sampon si ma clatesc, scurg cat pot apa din par si apoi aplic balsamul. In contact cu parul umed el se inmoaie si produsul ramane pe podoaba capilara.
Exista tendinta de a folosi foarte mult din el pentru ca nu se simte ca la balsamurile obisnuite, nu lasa un strat gros care acopera suvitele. Am realizat asta destul de tarziu, intr-o zi cand mi-a fost mult prea lene si am vazut ca se poate si cu mult mai putin.

Il las aproximativ 5 minute in par si clatesc. Efectul se vede instant. Parul se descurca in 2 secunde, e moale si matasos.
Mirosul este pregnant si se simte si dupa 2 zile. Nu stiu exact a ce miroase, insa e placut si imi vine sa stau cu parul la nas tot timpul :)) dar nu o fac pentru ca ar fi ciudat.

Intotdeauna, cand folosesc un balsam sau o masca noua fac incercari sa vad daca parul meu s-ar descurca la fel de bine si fara inca un produs in plus. Diferenta se vede cand nu folosesc balsamul de la LUSH. E mai tern, mai uscat si mai batos.

Plusul cel mai mare este faptul ca se consuma greu, eu il am de trei luni si mai rezista inca o luna, o luna jumate. S-ar putea sa va tina chiar mai mult daca va spalati mai rar ca mine (o data la 2 zile).
Costa 26 ron iar magazine LUSH gasiti pe toate drumurile.

Va spun si partea "negativa", sa zicem asa. Acum, spre sfarsit, cand e trei sferturi consumat, se inmoaie mai mult ca de obicei si trebuie sa fi atent/a sa nu il apesi prea tare pentru ca se poate sfarama.

Cu siguranta il voi recumpara, e de o mie de ori mai bun ca orice am incercat, unde mai pui si ca sunt foarte putine ingrediente daunatoare in compozitia lui:

Cacao - Unt de cacao organic din comertul echitabil Cetearyl alcool si sulfat de sodiu lauryl Propilen glicol Avocado - Extract de avocado proaspat Gliceril Stearat de gliceril&PEG 100 Stearat Cetearyl alcool Acid stearic Parfum Soia - Lecitina Smochine proaspete Banane proaspete organice Fructul pasiunii proaspat Kumquat proaspat Kiwi - Fructe proaspete Cetrimonium bromura Ylang Ylang - Ulei Vetivert - Ulei Chiparos - ulei Santal - Ulei Clorofila Limonen Linalool

Voi ati incercat ceva de la LUSH pana acum?

Etichete: , , , , , , ,