Cheap Beauty Blender Review cu Gold and Silver Sparkles


Nici nu mai stiu cum am ajuns sa aflu de existenta Beauty Blenderului, cert e ca mi s-a parut ridicol de scump si nefezabil. Nici nu eram fana mare buretei pentru fond de ten. De cand am avut oaresce probleme cu descuamatul pielii am zis ca e cazul sa incerc si metoda cu buretelul urias. (uneori pensulele pot cauza descuamari iar in cazul meu alt factor nu era)

Apoi am aflat de un buretel copie, mult mai ieftin, care este la fel de bun si am invadat e-bayul.

In iunie l-am comandat, in 3 saptamani l-am primit si, cum nu puteam sa imi iau ceva fara sa impart cu prietena mea Ruxi, azi va vom vorbi amandoua despre el. Gandurile ei vor fi asternute intre ghilimelele de rigoare.

Ruxi : "Am primit acest buretel cadou de la prietena mea Alexandra (as always :D). Stiu de acesti buretei de ceva vreme, dar cei originali mi se pareau mult prea scumpi si nu stiam ca pot sa ii cumpar de pe ebay (asta pana sa incep sa decopar „tainele” ebay-ului)
    MATERIALUL DIN CARE ESTE confectionat ACEST BURETEL ESTE  total diferite fata de materialul folosit la orice alt buretel pe care l-am incercat pana acum. Cel mai tare lucrul este ca acest buretel atunci cand este bagat sub jetul de apa isi mareste forma de vreo 4-5X
   Pana sa-l primesc, eram super atasata de pensula mea de la Eco Tools (pe care o mai folosesc din cand in cand), foloseam rar cate un buretel pentru anticearcan, dar niciodata n-am fost fana bureti. Vreau sa spun ca m-am indragostit de asta micu’ , fondul de ten (aplic in general bb cream-ul, dar l-am folosit si penrtru fondul de ten) se aplica flawless, bag buretelul in apa, il storc de cateva ori si dupa aceea il pun intr-un prosop si mai strang o data ca sa fiu sigura ca nu a mai ramas apa in el."


Uscat vs Umed

Nu m-am mai intors la bureteii vechi de cand l-am folosit prima oara, ofera un aspect extrem de placut si in functie de cat de ud este te poti juca cu nivelul de acoperire. Eu de exemplu sunt prea zgarcita sa imi iau doua fonduri de ten si am unul cu acoperire mediu spre mare :)). Vara nu arata deloc bine un ten incarcat iar cu buretelul acesta pot sa obtin o acoperire mica.

Cum se foloseste?
O las pe Ruxi sa va explice partea asta : 
"Aplic fondul de ten pe mana si cu partea lata a buretelului aplic fondul de ten pe fata, nu-l intind ci cu miscari rapide tapotez cu buretele pe fata :D Rezultatul final e super, mult mai frumos decat atunci cand aplic cu pensula. Partea ingusta a buretelului o folosesc pentru a aplica anticearcanul pentru ca e perfecta pentru zona respectiva". 

Eu personal folosesc partea mai ingusta pentru zonele mai "greu accesibile", cum ar fi in jurul nasului, in partea de sus a nasului, unde se intersecteaza cu ochii si sub sprancene.
Daca aveti senzatia ca e prea incarcat tenul puteti sa "stergeti" excesul tot cu buretele cu miscari fine fara sa frecati.

 Nu stiu cum este Beauty Blenderul original ca textura insa eu sunt foarte incantata de copia mea de pe e-bay. Este foarte "inchegat", rezistent si vorba lui Ruxi : "Cand e ud e super fluffy,  tot ce imi trece prin minte acum este una dintre expresiile mele favorite: „It’s so fluffy i’m gonna die”  (♥ Agnes)"

Partea neplacuta este spalatul. Este nevoie de mai multa sarguinta ca la o pensula, de multa atentie la clatire sa nu ramana sampon/sapun/lichid de curatare in el. Pana acum am reusit sa nu il patez, culmea, desi am auzit ca e inevitabil.

Ruxi : "Il spal foarte des, pentru ca sunt obsedata ca tot ce pun pe fata sa fie curat, se spala foarte simplu, e usor de scos produsul din el. Din pacate se pateaza, deci banuiesc ca daca folositi un fond de ten inchis la culoare se va pata si mai mult (o sa-l faca sa arate murdar tot timpul). Dupa ce-l folosesc, il las la uscat si isi revine la forma initiala. Ma gandesc serios sa-mi mai achiztionez cateva pentru ca imi plac la nebunie :X Nu stiu care este diferenta intre cel orginal si cel fake( in afara de forma), dar pentru ceva atat de ieftin mi se pare foarte bine realizat (ce original este peste 20$, acesta am fost pana in 4 $), il am din iunie si arata la fel de bine ca atunci cand l-am primit."

Si eu intentionez sa mai cumpar 2-3, pentru ca pretul este de tot rasul, e in jur de 10 ron un buretel care estimez ca isi va face treaba la fel de bine ca in prima zi foaaaarte mult timp de acum incolo.
Sunt foarte multumuita de buretelul minune, tenul meu arata stralucitor iar fondul de ten se intinde uniform, ofera un look airbrushed.
Chiar am primit complimente prima oara cand l-am folosit, lumea a observat ceva schimbat.
 
Si eu si Ruxi vi-l recomandam cu drag, e o revelatie in materie de aplicat fond de ten.

PS. Jully s-a documentat mai mult, puteti citi si reviewul ei despre acest buretel pe blogul ei.





Etichete: