Review Revlon Lip Butter - Candy Apple

Mi-am jurat ca nu ma mai uit la Haul-uri pe youtube pentru ca o sa ajung sa imi golesc portofelul la cate lucruri frumoase vad si imi doresc.
Bineinteles ca mi-am dorit un Lip Butter, am sperat ca o sa imi potolesc dorintele cu L'oreal Rouge Caresse, dar nu au fost sanse.
Am primit mult doritul ruj de ziua mea de la Ruxi, careia ii multumesc din suflet ca s-a gandit la mine si mi-a facut bucuria asta.

Asa arata frumusetea:


Nuanta este Candy Apple


Imi place foarte mult ambalajul, e o combinatie intre classy si modern, e primul ruj cu varful plat pe care il am. Daca ar fi un ruj pigmentat m-ar deranja aspectul asta pentru ca mi se pare dificil de aplicat in colturile gurii.
Din fericire rujul este mai mult un balsam foarte pigmentat care hidrateaza.
Culoarea poate fi intensificata daca aplic mai multe straturi, insa chiar si asa se incadreza in categoria sheer.
Initial m-am speriat de culoarea rosie dar pe buze se vede cu o tenta usor rozalie sau piersicie, nu stiu sa va spun exact, mi s-a spus deseori ca sunt discromata:)).

Ca si rezistenta nu impresioneaza excesiv, dar nici nu ma asteptam. Rujul ramane pe buze aproximativ o ora.
Ceea ce ma deranjeaza foarte mult si singurul minus este faptul ca se topeste. Acasa il tin in frigider insa pe parcursul zilei se scurge pe langa ambalaj si trebuie sa sterg mereu. E inestetic, trebuie sa am un servetel la mine mereu si se consuma produs aiurea.

Imi place textura, eu personal nu am mai avut un ruj de genul asta. Aluneca usor pe buze, nu este deloc lipicios si un aspect un pic lucios, o combinatie intre luciu de buze si ruj.
I-as fi dat un 9 daca nu as fi mega indragostita de cel de la Sleek, asa ca primeste 8/10.
Partea proasta e ca nu se gaseste in Romania :(. Mi-as mai cumpara cateva nuante.
Daca va comandati tineti cont de pigmentul buzelor voastre pentru ca in functie de asta nuanta o sa difere. Eu am buzele foarte palide de exemplu asa ca am mereu parte de o intensitate mai mica a culorii.
Nu am putut sa fac poze mai bune, tot fata mea obosita o sa vedeti, imi pare rau, nu am reusit sub nicio forma sa surprind cum trebuie culoarea  :))

Sa aveti un weekend placut.
Va pup

Etichete: